Oprogramowanie Call Center – stwórz sieć pizzerii z prawdziwego zdarzenia

oprogramowanie Call Center

Zamawiając jedzenie poprzez aplikację czy stronę internetową i dzwoniąc pod podany numer klienci często muszą uzbroić się w cierpliwość. Sygnał oczekiwania nie jednego zniechęca na tyle, że postanawia się zaopatrzyć u konkurencji, szczególnie że jedzenie często zamawia w przerwie pracy i nie chce na nie długo oczekiwać. Dlatego do platformy MojeGastro dołączone zostało dedykowane oprogramowanie Call Center – http://www.mojegastro.pl/callcenter/.

Oprogramowanie Call Center pozwoli zarządzać wszystkimi dostawami w jednym miejscu

Manager sieci pizzerii musi potrafić posługiwać się określonymi modułami, dzięki którym kontakt z klientem i analiza jego preferencji jest znacznie prostsza. Oprogramowanie Call Center zapamiętuje zamówienia klientów. Dzięki temu manager wie, która pizza cieszy się największym powodzeniem, a która jest całkowicie pomijana w menu. W ten sposób może na bieżąco modyfikować menu i dopasowywać je do preferencji klientów, co znacząco wpływa na zwiększenie osiąganych przez pizzerię zysków. Dodatkowo manager zarządza wszystkimi dostawami w jednym miejscu i wysyła zamówienia do poszczególnych lokali znajdujących się w rejonie z którego dzwoni klient. Dzięki temu możliwa jest intensyfikacja dostaw, a także obsługiwanie większej ilości klientów. Poprzez to, że dane klienta są dostępne, gdyż zostały zapisane w systemie, można prowadzić rozmowę szybciej i móc zwalniać linię dla następnych zamówień. Taki system może zwielokrotnić ilość realizacji dostaw w ciągu jednego dnia. Oprogramowanie Call Center pozwala również na bieżącą analizę ilości zamówień przez telefon.

Dokładne dopasowanie zamówienia do klienta

Często zdarza się, że przy wielu zamówieniach, kiedy spływają jedno za drugim są mylone przez pracowników, którzy mylnie coś zapisali bądź usłyszeli. Tu margines błędu dzięki zastosowaniu najnowszych technologii zostaje całkowicie ograniczony. System zapisuje wszystkie zamówienia klientów i przyporządkowuje je do nich. Wszyscy pracownicy łącznie z dostawcą mają dostęp do tych danych. W związku z tym klient ma pewność, że otrzyma pizzę ze wszystkimi dodatkami, które zamówił, bez pominięcia żadnego składnika. Obsługiwanie ogromnej ilości zamówień w pizzeriach sieciowych jest nie lada wyzwaniem. Dlatego oprogramowanie Call Center jest odpowiednim rozwiązaniem. Dashboard, który podpowiada dane klientów jest nieocenioną pomocą w sytuacji godzin szczytu czy weekendów, kiedy następują wzmożone zamówienia.

Oferowanie promocji na godziny

Dzięki oprogramowaniu, w którym można dokonywać modyfikacji na stronie i w aplikacji lokalu gastronomicznego nawet co 5 minut, manager ma duże pole do popisu, jeśli chodzi o zarządzania rabatami i promocjami. Przykładowo może zarządzić, że danego dnia do każdego zamówienia dokonanego do pewnej godziny dodawana będzie coca-cola za darmo. Albo promocja w której klient otrzyma voucher na pizzę, jeżeli uda mu się złożyć zamówienie o określonej godzinie. Takie promocje i rabaty zwiększają atrakcyjność lokalu gastronomicznego dlatego warto mieć codziennie jakieś ciekawe propozycje dla klientów, które sprawią, że przywiążą się do marki i będą mniej skłonni korzystać z oferty konkurencji.

Dzięki usłudze mojeGastro i dedykowanemu modułowi Call Center właściciel sieci pizzerii, dzięki dobremu zarządzaniu zarówno obsługą stacjonarną jak i dostaw do domu zwiększy swoje zyski i będzie mógł coraz prężniej rozwijać sieć swoich usług, a także wzbogacać swoja ofertę, bez konieczności angażowania w ten proces informatyków czy programistów.

Leave a comment

Your email address will not be published.


*