Trzy powody, dla których warto postawić na crm web based software

IT, crm web based software, Focus Telecom

Crm to, najprościej mówiąc, centralna baza kontaktów. Umożliwia szybki wgląd w dany rekord i pozyskanie informacji o klientach. Na tej podstawie można przygotować spersonalizowaną ofertę i podnieść wskaźniki sprzedaży. Dowiedz się, do czego jeszcze może się przydać to narzędzie.

Dopasuje ofertę do indywidualnych potrzeb

Kluczem do sukcesu i zwiększenia sprzedaży jest zaproponowanie produktu lub usługi, który będzie dopasowany do indywidualnych preferencji. Jeśli klient dostanie to, czego chce jest w stanie szybciej podjąć decyzję zakupową. Żeby jednak mieć punkt wyjścia i przygotować ofertę w oparciu o wcześniejsze transakcje, warto skorzystać z oprogramowania typu crm web based software, w którym gromadzone są dane o każdym rekordzie. Korzystanie z takich nowoczesnych narzędzi znacząco podnosi wskaźnik konwersji, bo klient otrzymuje dokładnie to, czego chce. W praktyce wygląda to tak, że po każdej z rozmów konsultant zostawia w systemie notatkę, do której każdy pracownik działu obsługi ma dostęp. Dzięki temu, a także analizie wcześniejszych transakcji, będzie można przygotować odpowiednio dobraną propozycję.

Pracuj z dowolnego miejsca, zaoszczędzisz mnóstwo czasu

System typu crm web based software w oprogramowaniu chmurowym to znacznie większe możliwości. Konsultanci mogą bowiem pracować z dowolnego miejsca. Do obsługi potrzeba im komputera z dostępem do internetu. Tym samym mogą wykonywać swoje obowiązki z domu. Nie muszą przebywać w siedzibie firmy. Dzięki temu nie tracą czasu na dojazdy, a z drugiej strony mogą odbierać połączenia poza standardowymi godzinami pracy. To bardzo pomaga, bo w ten sposób są w stanie obsłużyć więcej klientów. Nie wszyscy mogą kontaktować się w określonych godzinach. Elastyczne podejście do pracy to praktycznie same zalety zarówno dla pracownika call center, jak i klienta. To powoduje, że coraz więcej osób korzysta z tego typu rozwiązań, bo są bardzo wygodne. To również ukłon w stronę osób niepełnosprawnych, które nie muszą dojeżdżać do siedziby firmy.

Obsługuj różne dostępne kanały komunikacji

Współczesny klient jest bardzo wymagający. Komunikuje się z działem obsługi różnymi kanałami: przez internet, telefon, formularz kontaktowy, czat, e-mail. Jednocześnie oczekuje, że ustalenia z jednym konsultantem będą znane przy kolejnym kontakcie i nie trzeba będzie wszystkiego tłumaczyć od początku. Te oczekiwania są jak najbardziej uprawnione, ale żeby dobrze obsługiwać klientów, trzeba dysponować nowoczesnymi narzędziami. Przydatny może być system crm, w którym pracownicy call center zostawiają notatki i informacje, do których można się odnieść i na tej podstawie zaproponować spersonalizowaną ofertę.

Leave a comment

Your email address will not be published.


*